Børnepolitik

Vi vil sikre at alle børn trives i klubben og udvikler positive relationer, sammen med fodboldmæssige færdigheder. Vi ønsker en god dialog mellem klubben, ledelse, trænere, forældre og børn. Der skal fremtidig afholdes 2 forældremøder pr. sæson på alle hold, et forår og et efterår. Vi tilstræber at holdene trænes af voksne, og ansvarsbevidste trænere, som siden løbende søges videreuddannet. Klubben forventer samtidig, at trænerne er engagerede i at skabe et godt klubliv og er bevidste om deres opgave med at formidle klubbens opfattelse af god opførsel og fairplay til spillere og forældre.

Det er vigtigt at børn er aktive, og det er vigtigt at fastholde børnene i klubben, gennem et godt og attraktivt tilbud. Dette søges opnået ved at træne - for de mindste i klubben - består af indlæring via leg. Jo ældre man bliver, jo mere fodboldrelevant vil fodboldtræningen blive. Der skal arbejdes for at der minimum er 2 hold i alle årgange, så der af den vej kan tages hensyn til, at de enkelte spiller tilbydes udforinger på rette niveau.

Vi ønsker en saglig og fair forældreopbakning. Der arbejdes for at engagere både medlemmer og forældre i det praktiske arbejde og i udviklingen af ​​klubben.